Thursday, April 21, 2011

kau tempat aku bermanja



kalau aku HAPPY kau aku cari...
kalau aku BOSAN kau aku cari...
kalau aku TENSION kau aku cari...
kalau aku RESAH kau aku cari...
kalau aku MARAH kau aku cari...

THANKS KERANA KAU MEMAHAMI AKU...
THANKS KERANA KAU MENEMANI AKU...
THANKS KERANA KAU SERING MEMUJUK HATI AKU...
THANKS UNTUK SEGALANYA...



haaa...ni laa game yang selalu menemani aku...
ZUMA DELUXE
game nih jadi peneman kalau aku xde mood...
ZUMA DELUXE
game ni gak yang boleh lepaskan geram atau marah aku...kalau aku marah aku mesti main game nih...game nih dah jadi tempat aku buang masalah yang datang kat aku laa...so kalau korang main game nih korang sume akan rasekan ape yang aku rase...meh laa try...game nih cam main tembak2 laa...coz tu laa kalau aku tengah marah aku akan main game nih...(kalau tak marah pon aku main gak)...ahhahhahaa.....rase cam nak tembak je sume masalah-masalah yang datang tu...k laa...selamat mencuba!!!!

No comments:

Post a Comment

otak gila-gila blog
hidayah ab rahman
dayah_rh92@yahoo.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...