Monday, December 5, 2011

DULU DAN SEKARANG

DULU

1-ayah pergi masjid solat subuh , mak yang kejut kan aku untuk bangun solat subuh
2-ayah balik masjid lepas subuh , mak buatkan kopi tuk ayah , aku tido balik
3-ayah pergi berkebun ngan mak kat luar rumah , aku tido lagi
4-mak masak untuk ayah , kadang-kadang aku tolong , kadang-kadang tak tolong langsung
5-ayah ada mak , mak ada ayah


SEKARANG

1-ayah nak pergi masjid solat subuh , aku dah terjaga sendiri
2-ayah balik solat dari masjid , kopi dah ada atas meja aku yang buatkan
3-ayah pergi berkebun kat luar , aku buat kerja dalam rumah
4-ayah nak makan aku yang masak kan
5-ayah takdak mak , ayah sunyi



No comments:

Post a Comment

otak gila-gila blog
hidayah ab rahman
dayah_rh92@yahoo.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...